For alle

Musikken på vrangen med Ensemble MidtVest

16.04.24
Winds in space

Ensemble MidtVests blæserkvintet inviterer lytterne til at se op i himlen og forestille sig en rejse fra vores smukke planet til månen, længere væk i vores solsystem og ud til "en galakse langt, langt væk". De velkendte melodier, der også præsenterer en bred vifte af genrer, vil helt sikkert blive i lytternes ører længe efter, at de sidste toner er forsvundet i rummet. Blandt andet opføres "Fly me to the moon" samt suiten fra Star Wars og mange flere værker, der alle fører publikum på en rejse ud i universet sammen med musikken og ensemblets musikere.

Om Musikken på vrangen:
Med Musikken på vrangen kan du blive klogere på musikken, når vi vender den på vrangen og ser den efter i sømmene. Med udgangspunkt i et enkelt eller flere værker fortæller vi om komponisten, perioden og værkets form. Musikken på vrangen er kun en "mindre koncert" med færre musikere og værker.

Du kan hente gratis billetter til denne koncert