Læringsunivers

Tilbud til skolerne i Holstebro Kommune

holstebrobibliotek.dk/læringsunivers har vi samlet alle de tilbud Holstebro Bibliotek udbyder til skolerne i Holstebro Kommune.

Du finder tilbud til alle klassetrin, og de oplysninger, du har brug for, når du skal booke et tilbud til din klasse.

Vi tilbyder bl.a. forløb med litteraturformidling, rundvisning og undervisning i digital dannelse.

På enkelte af vores tilbud vil der være en begrænsning af udbud, og tilbuddene fordeles efter først til mølle-princippet.

De fleste forløb afholdes på biblioteket, men er det muligt, kommer vi også gerne ud til dig på skolen.

Book et forløb

For at booke et forløb skal du sende en mail til bib.undervisning@holstebro.dk, og du må rigtig gerne fortælle:

• hvilket tilbud I ønsker
  • hvornår I gerne vil komme
  • hvilket klassetrin og antallet af elever
  • kontaktoplysninger (telefonnr.) på læreren/lærerne

Vi skal have jeres booking senest tre uger før afholdelse, da det er vigtigt i forhold til vores planlægning.

Klik her for at komme til Læringsuniverset