Brætspil på biblioteket

Et tilbud for dig, der har lyst til at udfordre dig selv eller andre på en hyggelig og inspirerende facon.

Skab en fælles fortælling om dengang, I reddede verden fra pandemier, eller dystede om at afsløre spionen i jeres midte. Sats på erobring, udvikling eller fingersnilde.

På biblioteket har vi et væld af spil til udlån. Du kan derfor i ro og mag afprøve en masse indgange til det legende, det udfordrende og det inspirerende, som brætspil rummer.

Prøv også vores brætspilsaftener. Her inviterer biblioteket i Holstebro alle interesserede indenfor til brætspil og hygge kl. 17.30. Kom for inspirationen fra nye titler, hyggen med andre, lysten til at prøve specifikke spil, eller hvad der nu ellers har fanget din interesse.

Uanset om du kommer med venner, familie eller alene, er du meget velkommen. Det kan også være en mulighed for at få spillet et spil, du har derhjemme, men ikke får spillet nok. Tag det med, så er der sikkert nogle, der vil spille det med dig.

Her kan du se hvilke spil biblioteket har Søgning på brætspil i Bibliotekets database

Datoerne for de enkelte brætspilsaftener bliver løbende slået op i vores arrangementskalender og på vores Facebook-side.
Du behøver ikke at tilmelde dig, men du må meget gerne give udtryk for, om du deltager på Facebook-siden. Så kan vi bestille den rigtige mængde kage hjem til aftenen.

Kig også gerne forbi Facebookgruppen ”Brætspil i Holstebro og omegn”, hvor du altid kan finde andre at spille med.