Institutionslånerkort

Er du ansat i daginstitution, skole eller som dagplejer i Holstebro Kommune, kan du få oprettet et institutionslånerkort. Der er 2 måneders lånetid på lånerkortet, som kan benyttes til lån af materialer fra børnebiblioteket.

Udstedelse af lånerkort

Udfyld formularen nedenfor.

Efter 3 arbejdsdage kan du hente dit nye institutionslånerkort på biblioteket. Husk at medbringe dit sundhedskort.

Hvis du er privat dagplejer, skal du medbringe din godkendelse (udstedt af Holstebro Kommune).

Vi forsyner lånerkortet med en PIN-kode på fire tal, som du selv vælger, og som skal bruges ved udlån mv.

Dagplejere kan skrive privat mailadresse.
Institutionen/skolen hæfter for ovennævnte persons lån. Der må kun lånes materialer fra børnebiblioteket på lånerkortet. Sundhedskort skal medbringes ved afhentning af lånerkort.
Vælg bibliotek, hvor du vil hente dit institutionslånerkort.

Bemærk: Din ansøgning kan kun sendes, hvis du bekræfter nedenstående

Hvordan vi behandler dine personlige oplysninger

Formålet med denne bestillingsside er, at give vores brugere mulighed for at bestille et institutionslånerkort. Dataansvarlig er Holstebro Bibliotek, Kirkestræde 13, 7500 Holstebro.

De personlige oplysninger du sender, bliver brugt til at lave et institutionslånerkort.

Dine oplysninger videregives ikke til andre. Hvis du fortryder din bestilling kan du kontakte Holstebro Bibliotek og få den slettet.

BEMÆRK!: Indsæt aldrig CPR-nummer eller følsomme oplysninger i formularen. Læs mere om behandlingen af persondata i vores privatlivspolitik.