Send print direkte fra din PC/smartphone

Holstebro Biblioteker overgår til nyt og bedre printsystem.

Det betyder, at det fremover bliver lettere for dig at benytte bibliotekets printere.

Med vores nye printsystem, Princh, kan du:

• sende print direkte fra din PC eller smartphone/tablet til print på bibliotekets printer
  • betale for print fra gang til gang enten med betalingskort eller MobilePay

Print med din iPad, tablet, mobil
Princh er en mobilprint-løsning, så når du har downloadet Princh-appen til iOS eller Android, kan du printe på bibliotekets printer fra din mobiltelefon, tablet eller bærbare pc.
Hent den gratis app "Princh" i Appstore eller på Google Play.
Når printet er betalt modtager du en kode, som skal indtastes på tabletten ved printeren.

Print fra din bærbare pc - eller hjemmefra
Hvis du vil printe fra din bærebare PC, skal du åbne en browser og gå til print.princh.com.

Print fra bibliotekets pc
Princh er installeret på alle bibliotekets pc’er.
Dit udskriftsjob bliver sendt via Princh til bibliotekets printer fra bibliotekets pc'er.
Du skal ikke åbne en særskilt program, men vælger printfunktionen, nøjagtig som du plejer, og bliver præsenteret for et vindue, hvor du kan angive antal sider, sort/hvid/farve og betalingsform.

Printerne på Holstebro Biblioteker har følgende ID-numre:

• 101624 på Holstebro Bibliotek
  • 101666 på Ulfborg Bibliotek
  • 101667 på Vinderup Bibliotek

Betaling med kort eller MobilePay
Nu er du fri for at have en særskilt printkonto på biblioteket.
I stedet skal du betale fra gang til gang enten med betalingskort eller MobilePay.

OBS! Du kan stadig bruge vores gamle printløsning, hvis du har penge stående på din printkonto. Det vil blot ikke længere være muligt at indsætte flere penge på din printkonto.