Bestilling af bøger til læseklubber

I er altid meget velkomne til at komme ind på biblioteket og få en snak, hvis der er noget, I er i tvivl om, eller I mangler inspiration til, hvad I skal læse i læseklubben.

Vi har altid et udvalg af læseklubbøger i vores magasin, I kan benytte jer af, hvis I mangler inspiration – eller er lidt sent ude med bestillingen.

I kan bestille bøger til læseklubben fra gang til gang, eller aflevere ønsker for flere måneder frem.

Vi modtager gerne bestilling på titler til hele læsesæsonen. Brug gerne dette dokument, når I bestiller.

Det udfyldte dokument skal sendes til: holstebro.bibliotek@holstebro.dk eller afleveres på biblioteket.

Når I bestiller bøger til jeres læseklub, vil vi bede jer være opmærksom på følgende:

• bøger til læseklubber skal bestilles senest 14 dage før afhentningsdato.
  • vi kan ikke skaffe nye og særligt populære titler til læseklubber. Derfor skal I altid notere en eller flere alternative titler, så I er sikre på at få bøger i tide til jeres læseklub.
  • afhentningsdato aftales ved bestilling, og der sendes ikke yderligere besked.
  • lånetiden på bøger til læseklubber er 5 uger.
  • alle bøger udlånes til én kontaktperson i læseklubben. Det er vigtigt, at det er den person, hvis navn står på bestillingssedlen, som også henter bøgerne. Er vedkommende forhindret i at afhente de bestilte bøger, skal vi have besked om, hvem der i stedet henter bøgerne.