Lyde fra børnebibliotekets WC!?

13.03.24
Lyden af jungle og havets sang skal gøre toiletbesøget sjovere for børn på Holstebro Børnebibliotek

Børnetoiletterne på Holstebro Børnebibliotek har gennemgået en musikalsk forvandling takket være tre kreative studerende fra Det Jyske Musikkonservatorium. Her har Johanna Vosmar Denning, Benjamin Djurhuus og Dorottya Mate, som alle er tilknyttet 'Rytmisk musik og Samskabelse' i Holstebro, produceret en særlig lydinstallation på børnetoilettet.
Formålet er ganske enkelt at gøre børnenes toiletbesøg til en sjovere og mere fantasifuld oplevelse.

Invitation til fernisering
Mandag den 18. marts kl. 16.30 skruer vi op for lyden og inviterer alle interesserede til ferniseringen. Her vil de studerende være til stede og fortælle om deres arbejde med lyden.
Vi håber på at se mange børn, som har lyst til at opleve den musikalske forvandling på toilettet.