Lillesalen
Deltag i arrangementet

Minder, mokka og marmorkage

23.05.24
Vejen til erindring går gennem fortidens toner, duften af en kaffetår og små fortællinger

Derfor er Vestjyllands Fortællere og Holstebro Bibliotek gået sammen om en fortælle- og erindringskom-sammen på biblioteket.

Vi fortæller hinanden om noget, vi har oplevet, set, hørt, duftet for år tilbage. Noget, der har sat sig små og store spor. Undervejs drikker vi en kop kaffe, spiser marmorkage, deler minder og lytter til hinandens erindringer. Der ligger nemlig meget glæde i at mindes historier, hændelser og oplevelser fra sit liv. Vi vil gerne vække og stimulere denne glæde med dette arrangement.

Det er Birgit Alling fra Ringkøbing og Ferdinand Froning fra Holstebro, der til sammen er AFIGIMA (”fortælling” på græsk), som hjælper minderne på vej. De kommer begge fra Vestjyllands Fortællere.

Vi hjælper dig med
at få munden på gled
om tiden, der skred

Arrangører er Vestjyllands Fortællere og Holstebro Bibliotek

Arrangementet består af et forløb på 2 gange (tirsdag den 21. maj og torsdag den 23. maj) af 2 1/2 times varighed.
Du tilmelder dig automatisk til begge gange ved at booke en gratis billet til tirsdag den 21. maj. Det er gratis at deltage, men billetbestilling er nødvendig.